Lördag idag!

Hej alla glada!

Idag är det lördag och solen skiner. Jag har tagit mig själv en liten sovmorgon (helt underbart!). Jag vaknade kanske vid 7 och sen vid 9 men sen sov jag ända till 11.30! Skönt!

Igår jobbade jag ett par timmaroch sen åkte jag och mamma ut till stugan i en toppfräsch ny bil. Det var en Opel med turbo, vet inte vad den hette mer men det gick fort och var skithäftig att köra.

Där ute spelade vi lite Yatzy och jag vann naturligtvis (iaf 2 av 3) :) Sen kom mina kära vänner Ida, Helena och Alex ut och så grillade vi lite och jag gjorde en egen potatissallad (den vart inte så himla god). Sen spelade vi kubb och pappa, Helena och Ida var ett lag, mamma, Alex och jag var ett lag och dom som fick välja lag först var pappa, Helena och Ida. Det var därför det var så himla roligt att utklassa dom, två gånger!

Sen åkte vi in till stan och hade planerat gå på två systrar men när vi kom in till stan ringer Idas syster Anna och berättar att som är på väg därifrån för att dom är dom enda som sitter där så då går vi till kingen i stället och tydligen så har dom byggt en uteservering, helt klockrent! Jättemysigt att sitta där och så hade dom trubadur också. Härligt! Men jag hade så himla ont i huvudet så jag gick hem efter ett tag...

I kväll ska jag vara barnvakt åt två toksöta ungar, det ska bli skoj!

I morrn kanske jag ska iväg och bada lite, vi får se...

puss och kram, stor banan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vilken snygging du var alltså!

2006-06-19 @ 10:26:46
Postat av: Anonym

Vem är du då? Hemliga mannen? :)

2006-06-20 @ 16:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback