Förkyld... *snyft*

Jag förstod väl det!

Både Helena och Ida har legat sjuka och jag har bara väntat på att jag också skulle ha blivit det men nej! Jag har klarat mig, ända tills nu! Tusan också. Tur iaf att det vart nu för jag är ledig ända tills på torsdag, så jag hinner vila upp mig.

Kollade förresten inte på Big Brother igår men läste att det var Daniels tur att lämna huset, det var väl ok men det hade varit bättre om Gabriella hade lämnat.  jag är så trött på den människan! Annars tycker jag att BB är fruktansvärt dåligt i år, tråkiga människor, dåliga uppdrag och ingen fart i huset alls. Trist.

Idag vet jag inte alls vad jag ska göra, betala räkningar, handla mat och kanske städa lite. Bara tråkiga saker alltså. Fy vad trist.

Inte har vi hittat nån lägenhet heller, jag börjar faktiskt få lite panik i det området. Vi har lovat att vara ute senast 1 Maj och det är ju om en månad. Hur tusan ska vi hinna hitta en lägenhet, skriva kontrakt, ta lån, flytta ur/in och städa ur våran lägenhet. Shit Big Brother Britt!

Snälla! Om nån har en lägenhet till övers, ring mig!!! Gärna en trea.

Ha det så hörs vi, pussas /Sussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback