Paniken börjar komma... närmare...

Hjälp!

Nu känner man att paniken börjar närma sig. För tusan vi blir ju bostadslösa om bara en månad! Om inte tidigare... Jaja det löser sig säkert, det gör ju alltid det på nåt konstigt vänster.

Vad har hänt annars i mitt liv då.. Hmm.. Idag har jag varit och fikat med min sambo, sen var vi och pratade med en farbror om en potensiell lägenhet men det vart naturligtvis ingenting med det (Som ni kanske förstår av rubriken). Efter det har jag bara varit hemma och pulat lite, diskat, putsat spisen och lite sånt där. Haft en väldigt lugn dag kan man säga. Men det bli lite värre, på Torsdag ska jag jobba 2 pass sen på fredag ska jag städa huset och sen jobba på mitt vanliga jobb, där jag också jobbar på lördag. På söndag ska jag sova hade jag tänkt! :)

Hmm... känner inte för att skriva nå mer, skulle vilja glo lite på dumburken nu!
Ha det bra alla lortar, öppna alla portar! Kram Sussi
 

Kommentarer
Postat av: Ida skit sur.

Jag har fått nå jätte hemskt fult jävla reklambajs helvete som jag är jätte sur och förbannad över som jag för bövelen inte får bort! Hur ska jag göra Sussi?!?! Jag är surast i stan. Men du har en fin sida! Ett fint kort på mig också :) Pussa.

Postat av: Ida fundersam.

Men va är de jag ser? Har du också fått skiten, här uppe! Ovanför min kommentar isf är de inte bara min sida de är fel på alltså! Puh :) Kolla!!

2006-03-30 @ 23:00:37
Postat av: Ida

Sussi, de är på tiden att uppdatera nu! Seså, gör de! Jag har precis uppdaterat min, kolla får du se vad de är för fint kort som är ute nu då ;) Pyss.

2006-04-10 @ 23:15:53
URL: http://stammen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback