Fest i Sälen!

Fest i Sälen!

Så här roligt hade vi på lördagen! Eller alla dagar egentligen!
Vi åkte upp på fredagen och hade tänkt att vi bara skulle ta det lugnt, tjena mittbena! Så vart det ju rakt inte... Vi drog ut på krogen och hade super kul sen vart vi tokbakis på lördagen men det var bara att ladda om och det gjorde vi!

Sen festade vi hela lördagen och vart tokbakis på söndagen igen men vad spelar det för roll det är bara att börja om igen! Så det gjorde vi! Sen vart det lika på måndagen naturligtvis... Jag är bara glad att jag slapp köra bil hem, det hade inte varit så roligt... =)

Idag är det tisdag och jag mår fortfarade inte toppen men känner mig bättre än igår iaf..
Nu ska jag snart åka iväg och handla sen ska jag hämta min bil sen ska jag åka och jobba nån timme!

Nu pallar jag inte skriva mer, kanske skriver mer i morrn men om ni vill kolla på alla kort så ligger dom på
http://spaces.msn.com/sussinilsson/photos/?_c02_owner=1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback