Helgen som varit..

Fan vad drygt det är när man har bloggat
nästan en hel blogg och så händer det nåt
så allt försvinner!!!

Jaja var gör man åt det!"

Min helg började iaf i fredags, då jobbade jag
hela dagen och natten och en bit in på lördagen..
Vi var iväg på dans med grabbarna och det var
verkligen tokroligt!
Sen fick jag besök på natten, ännu roligare!

Lördagen festade jag och Ida, vi firade att
hon fått jobb! Grattis!
Vi satt hemma hos mig och förfestade
och gick sen till kingen,
helt dött var det där så då gick vi över till
hotellet i stället, var väl kanske
lite mer folk där men inte speciellt mycket..
fast kul var det ändå!
På nåt konstigt vis,... :)

I går (söndag) var jag bakis som aldrgi förr,
för det första var jag vaken till 6.30
på lördags natten/söndags morgon och
pratade i telefon..
minns inte mycket av det som sades..

Sen var jag på teater, kul kul kul! Sen var jag
 hemma hos vännen och kollade på film,
passade på att ta bort allt hår på honom och han
fick lite ont i tuttvårtorna
Stackars!

Men nu vet du hur det känns iaf :)

Här kommer lite bildbevis från hotellet:

Ida kissar lite:

Ida kissar lite... :)

Jag kissar lite

Jag kissar lite.. :)

Jag och ida posar:

Ida och Sussi på toa

Helena lite onykter:

Helena


Nu är jag sugen på att nafsa lite! Är inte du? :)

Puss och Kram!




 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå där i lingonskogen
ta bort de där hemska kortet på mig tack:)

2006-10-24 @ 20:47:15
Postat av: Ida

Time 2 update! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback