Lånad lista

Tio första:
Första bästa kompis:
Fia Gustavsson
Första bil: Mitsubishi
Första kärlek: Hm.. riktig eller? Räknar sånt innan 16? I så fall Jimmy
Första husdjur: Kaninen Josephine
Första semester: Hm.. Finland skulle jag tro
Första jobb: Trappstädning :)
Första köpta skiva: Oj, svårt... Dom där tre brorsorna... Hanson!
Första riktiga kyss: Under täcket med Marcus på pyjamasparty hos Kattis, han smakade ostkrokar :)
Första piercing: Naveln men den finns inte kvar
Första konsert: Kommer inte ihåg.. Tomas Ledin kanske

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Bacardi lemon
Sista bilfärd: Till Vikmanshyttan för att kolla på handboll
Sista filmen du såg: Nån igår kväll, kommer inte ihåg namnet
Sista bubbelbadet: Igår!
Sista spelade cd: "Turkiet -05"
Sista gången du grät: Igår natt
Sista måltiden: Räkrulle, nyss!

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Nej
Blivit arresterad? Absolut inte! Tack gode gud för det.. :)
Blivit kär vid första ögonkastet? Nej
Varit på tv? Japp.. om Hedemora Tv räknas :)
Fått ditt hjärta krossat? Absolut, det blöder för tillfället
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja
Haft ett one night stand? Ja
Busringt till nån? Ooo ja :) Ida.. du kan du

Sju saker du har på dig:
Trosor
BH
Linne
Nikebyxor
Diadem
Strumpor
Dragkejdströja
Halsband

Fyra personer du kan berätta allt för:
Mamma
Therese
Helena
Ida


Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör:
Skaffa barn
Gifta mig med mannen i mitt liv


En sak du ångrar:
Jag ångrar bara en sak i mitt liv, det vet nog alla vad det är...

Nu utmanar jag :
Ida, Roger och Lina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback