Lista nr 2

Personfakta:
Namn: Susanne Elisabet Nilsson
Kön: Kvinna
Ålder: 22 om 2 veckor
Längd: 173 cm lång
Smeknamn: Sussi, Britta Bredställ, BongtilJohanna.. M fl
Oftast Sussi
Hårfärg: Svart som natten
Ögonfärg: Blå/grön/grå

Har du någonsin:
Ätit sushi: Jepps, inte nån favoritmat dock
Stått på scen: Jajemensan!
Varit ihop med någon som varit otrogen: Nja, det har jag
väl
Klättrat på berg: Nja när jag är onykter kan jag tro att jag
gör det fast det bara är små kullar..
Sett vita huset: På bild? Ja eller det som ligger i blge :)

Antingen eller:
Kallt eller varmt: Varmt!
Spets eller satin: Hmm. spets tror jag
Regn eller snö: Då väljer jag regn, för då kan man sitta
inne och mysa med en riktigt bra film eller nåt
Rosor eller tusensköna: Daisys!
Vår eller höst: Våren! Då kommer sommaren snart
Matte eller engelska: Engelska

Motsatta könet:
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Ja
Vet den om det: Ja
Vad tittar du på hos en man: Utstrålning, händer och
rumpa

Inom de 48 timmarna:
Kramat någon: Flera gånger
Kommit sams med dina föräldrar: Har inte bråkat
med dom
Bråkat med en kompis: Nopps

Gillar du att:
Ge kramar: Ja
Ge massage: Ja
Gå promenader i regnet: Nä! Då vill jag sitta inne

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: Jobbade och var
till Gbg på kalaset och var till Turkiet
Svär du för mycket: Nä, tror inte det
När duschade du senast: Igår eftermiddag
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svart
Vilken låt lyssnar du på just nu: Knäpptyst hos
mig just nu
Vad är bredvid dig just nu: En vägg bara
Hur ser ditt skrivbord ut just nu: Fullt med
massa skit! Telefon, kamera, papper, ostkrokar
från gud vet när.. kort och andra saker
Vad åt du senast: Räkrulle
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Min
själsfräde! Jag tror på ödet
Har du en lavalampa: Ägde en för många år sedan
men jag hoppas att den har åkt till tippen för länge
sedan
Hur är vädret just nu: Mulet och tråkigt
Vad gjorde du igår kväll: Var hemma och kollade på
Tv, spelade lite kort
Vem pratade du sist med på telefon: Helena
Vad gör dig glad: Sommaren, mina vänner, glada
människor
Vart skulle du vilja du åka: Vart som helst bara jag får
med mig nån!
Vill du ha barn: Ja
Vad ska dom heta: Det vill jag att vi bestämmer ihop
men jag gillar Nova, Tindra, Ellen

Jag utmanar Ida, Roger och Finalina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback