Tjoho!

Det här är nästan lite pinsamt.. har inte uppdaterat på ca 3 veckor! Skäms på mig...
Njaha, jag vet inte riktigt vad som har hänt heller.. kommer inte ihåg! Men glad känner jag mig iaf:) Vet också vad det beror på :) Hmm.. jaha! Vad händer.. jo vi skulle väl ha åkt på kryssning nu på söndag men verkar inte som att det blir så..  Synd! Schlagerkryssning med Linda Bengtzing, Kicki Danielsson, Herrey, Magnus Bäcklund m fl... Skulle ju vart tokkul att åka på! Men men.. kollade lite på sista minutenresor, eller ja sista minuten, det fanns ända tills den 18 oktober och då kostar dom ca 80 kr och det kanske passar dom flestas plånbok lite bättre, eller vad säger ni? Vi ska iaf åka för att Helena har fyllt år och hon fick det i födelsedags present.. (Hon fyllde 20 år 12 december förra året och vi har inte kommit iväg än) Pinsamt! Sen blev vi ju ganska många som skulle åka med från början, kanske 10 pers men nu droppar folk av, nja jag måste jobba, nja jag har inga pengar så då är det väl kanske bättre att vänta lite.. Men å andra sidan så kan vi ju inte vänta för länge för Helenas presentkort går ut snart, hmm. Vi får väl se!

Kikade lite på hur jag kan fira min födelsedag och då kom jag på att Pink spelar på Hovet den 28 oktober, det skulle vara tokkul att gå och se! Alla som vill följa med är hjärtligt välkomna! Det kostar 385 kr och då har man bra platser, inte ståplats, jag pallar inte stå så länge! Sen kan man kanske köra en helkväll ute? Låter inte det skoj? Alla som vill! Häng med!
Annars är det bra med mig, jag jobbar på som vanligt, har inte träffat mina vänner på länge bara och det är lite jobbigt, saknar er! Massor!
Sitter och pratar med Helena nu och hon kommer hem idag, kul! Det ska bli skojj att träffa henne :)
Hmm.. undra hur mycket pengar jag har kvar då, jo jag har väl inte shoppat så mycket va? Eller, jag minns inte, två par skor bara, och lite kläder.. Lär nog bli lite mer par skor innan den här månaden är över, känner mig skosugen :)

Ja vät!

Kommentarer
Postat av: Lina

VA!? blir inte kryssningen av alls.. gud den hade vart perfa för schlagerdrottningarna! sista minuten låter inte helt fel =) gud va underbart skönt!! ha de gött tjejen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback