Utmanad av tho one and only Ida

kläder & skor

ytterplagg:
Toksnygg skinnkappa som Roger fixat åt mig, tack!
pumps: Mer än gärna
boots: Allt i skoväg funkar för mig
jeans: Oftast, men tyvärr systers (hon har bra smak)
underkläder: String! Och Bh naturligtvis
festblåsa: Har ett par stycken.. Kan alltid behöva fler
kostym: Har bara kavaj

badrum

doft:
Gucci rush
hudkräm: oliv
hårprodukt: Använder nästan bara hårspray
mascara: Loreal
läppglans: Sparkling.. nåt.. Oftast lite rosatonat
rouge: Jepp
underlag:  Maxfactor

accesoarer

klocka:
axcent.
plånbok: Vit gucci
väska: Det är ännä olika, just nu D&G
solglasögon: Dior
scarf: Nej tack
smycke: Halsband, ring, örhängen.. ja det beror väl på situationen men det får gärna glittra lite :)
bälte: Japp, oftast tiger

teknik


mobil: Sony Ericsson Z800
tv: Äger ingen så jag får nöja mig med systers vad nu det är för märke vet jag inte
stereo: Äger ingen sån heller...
transportmedel: Mitsubishi


Kommentarer
Postat av: Qaroline

Hej! Jag tjuvar din lista, hoppas det är okej ; D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback