Världssnygga!

      




Världssnygga!

Har ni sett vilka snygga dosor? Nyinköpta med världens bästa Helena i Valbo igår (tack).. Fast hon tyckte inte att dom var så snygga... det tyckte inte Roger heller.. Men vad tusan! Jag tyckte ju det iaf :)

Gårdagen började vid ca: 9.00 när min väckarklocka ringde, åkte sen och hämtade Helena och vi drog i väg mot Valbo. Tyvärr kunde inte Ida följa med, hon skulle på nåt tråkigt möte i stället... Men men där köpte jag skorna (på bilden), två par leopard linnen och ett guld och svart randigt som Helena hittade till mig. På vägen hem började jag tänka på att jag hade så lite kassor mot vad jag handlat och finner till min förvåning och besvikelse att det fattas en kasse! Guldlinnet är kvar i Valbo! Fans jävla skit tänkte jag men vad gör man.. Vi kunde ju inte direkt vända och åka tillbaka för att hämta det när vi nästan var hemma.. Skit också!

När vi kom hem åkte jag upp på stan och hyrde film och åkte i min ensamhet ut till stugan för att mysa lite.. filmen orkade jag inte kolla på (det var ju en massa annat bra på tv) så jag kollade på den i morse i stället. Den var ganska ok, hette nåt med date... nåt.. Kommer inte ihåg! Sen idag har jag jobbat och i morgon går jag på ett 29 timmar långt pass, drygt! Men men pengar, pengar, pengar... :)

Sen på lördag ska jag förhoppningsvis fina min gode vän Ida för hon har fått ett jobb idag! Grattis gumman! Det är du värd ;)

På söndag manar jag alla att gå till sagateatern på teater, det är mina killar som jag jobbar med som ska ha en föreställning och jag garanterar att det blir värt att se!

Nu ska jag kissa och kolla lite på TV, puss!

P.S Om nån är partysugen på lördag så är det bara att höra av sig för det är jag! D.S


Kommentarer
Postat av: Helena

jag tyckte ju visst att skorna va lite fina:)

2006-10-20 @ 10:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback