Jag nyklippt

                                                      Jag nyklippt


Det var kanske inte världest bästa kort men ungefär så här ser jag ut nu för tiden, eller sen igår iaf :)


Igår kollade jag på Heartbreak Hotell eller vad den nu heter.. den där relativt nya svenska filmen iaf.. Maria lundquist (hur hon nu stavar det) är utan tvivel den bästa skådisen vi har här i Sverige, gud vad hon är roligt... Jag skrattar nu när jag skriver bara för att jag tänker på hur rolig hon är :)


Får se om det blir resa till V-rås i helgen då, stackars Ida är inte så frisk och ska vi dit och rumla runt så är det bäst att hon är på topp för att då lär det bli åka av! Men egentligen så.. det blir ju fler helger, vi kanske kan åka nästa helg t ex om Jenny är där vill säga...

Annars är det Olle Strömbergs cup i helgen, shit vad mycket killar som kommer till lilla hedemora:) Det hade också varit kul att sett på! Vi får väl se vad som händer, blir det inge V-rås så kan man ju alltid vara i Vasahallen... men då blir det säkert att sitta i sekket.. äsch det är väl  ganska kul det med..

Nu ska jag snart iväg och jobba! Puss & kram!




 


Kommentarer
Postat av: Linn

Hej hej! va inne å snokade lite.. fin frilla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback