Grattis syster min!

                     
Grattis på födelsedagen min prinsessa!

   image78

Snygg hatt va? :)

Jaha idag är det skärtorsdag och jag har precis slutat jobba. Klockan är nu 08.29. Idag ska vi antingen åka och köpa paket till Daniel eller vara hemma och slappa, beror lite på hur trött jag blir men än så länge så verkar det vara bra, känner mig jättepigg faktiskt!

I morgon ser dagen ut som sådan. Vi åker ut till stugan när Roger slutat jobba, kanske vid 11.00-12.00. Där vi bastar, eller gubbarna bastar iaf och vi fruntimmer får förbereda maten och duka och göra fint. Sen äter vi påskmat och firar Therese med god mat och gott dricka vid 15.00-16.00 tiden sen håller vi oss nog ute i stugan mest hela kvällen. Skulle sätta på värmen nere i källaren också tror jag och då blir det pilkastning och biljardspel. Kul!

Lördagen ser ut att bli rolig också om jag har förstått allting rätt. Vi ska hem till Rogers mamma Carina och äta påskmat, mamma och pappa ska också med dit ca kl 15.00 tror jag och sen firar vi påsk med dom ett tag och sen åker vi till nån fest där Daniel och Anna är för Daniel fyller år den 9-de och då ska vi fira honom lite. Sen  få vi se hur kvällen lider... :)

Stackars alla som är bakis dagen efter! Hihi :)

Måste hinna se Helena som kommer hem i helgen och Ida som är ledig! Ska bli roligt tjejer!


Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback