20 årsfest blandat med magsjuka!

I lördags var jag och korven och badade i vasahallen, mycket uppskattat som vanligt! Sen bjöd jag hem massa folk till mig för att fira snygga Therese som fyllt 20. Skulle tro att vi var ca: 10 iaf? Vi gick tipspromenad runt i min lägenhet, hade musiktävling och käkade plockmat. Sen fick alla ett varsitt uppdrag också såklart! Och ju längre kvällen led, desto fler och snuskigare blev dom :) Vet inte hur många uppdrag jag skrev tillslut! Och andra kom också på. Sen innan vi skulle gå till hotellet för att dansa loss kom tre av grabbarna på (Ruth, Victor och Empa) att dom skulle klä ut sig.. så in i min garderob för att leta på dom fulaste klänningarna vi kunde hitta, här snackar vi skitfula! Sen sminkade, strumpbyxor och handväska. All the way! Har inga bilder på det än för jag hittar inte min kabel till datorn men det kommer snart. Har ett kort på födelsedagsbarnet iaf:



Det vár verkligen en toppenkväll på alla sätt och vis!

Söndagen mös jag och Alex, gick låååångpromenad på stan och kollade på film på kvällen.

Sen igår kväll började skiten.. Hade mått lite illa sen ca: 21 men inte tänkt så mycket på det. Kl: 23 gick jag på toa för jag hade både ont i magen och mådde illa och kissade då med rumpan.. ni fattar va? Sen spydde jag första gången ca: 00 och sen höll det på så... kl: 04,30 var sista gången jag gick upp för att använda toan och handfatet... Klockan är nu 17,11 och jag har precis orkat tagit mig ur sängen till soffan. Snälla pappa var här i morse med 4.5 L Coca Cola, blåbärssoppa, tidning och två isglassar, tack för det pappi! Nyss var Therese här med en tunnbrödsrulle, jag kunde ta hela två tuggor! :)

Nä, i morgon mår jag nog bättre så jag kan vara ute i solen lite iaf. Sen vara med Alex också!


Puss och kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback