Börjar med "The servett"

Svårt att göra servetten rättvisa men jag ska göra mitt bästa!! Jag tar inget ansvar för vad som står och att allt stämmer... Nu kör vi!

Drogärtskocka, grekisk kuuk, turkisk kewk... /Middagen och det första som blev antecknat av Nicklas

"Den hänger där och jag har den under kontroll.. den är liten men luktar som en stor!"

SKÅL vänner och nollåttor!

"Slå ihjäl och döda" /Dammika

Tjugo över fem eller fem i halv fyra, Nicklas äter kyckling fast den är röd!

Sussi fick G+ på stockholmskan (patten, jakan, subban, sumpan? Var det så?) JESUS

Pilsk kassler och brulla knudlar

Man blir inte full på kaffe, om man *host* inte dricker kaffekask!

20,35 Nicklas failar med vinet!
20,36 Bordet bredvid har tydligen jättekul..
20,39 Två blondiner vid brödet
20,40 Dom sitter tydligen två bord bakom oss! ..Ronny rodnar..
20,47 Nicklas blandar vitt och rött vin för det ska bli lättare att dricka
20,49 Två olivkärnor och en kapsyl i Nickas vin.. Nickas fotar
20,50 Elin hostar
20,52 Elin behöver botox enligt Dammika
SKÅL utbringas och en liten pojke tittar på Dammikas tuttar, alla häpnar!
20,54 Henke full
20,56 Samma lilla kille kollar in Dammikas tuttar (igen?)
20,59 Ronny rodnar igen.. En blondin bakom oss
21,00 Dammika skrattar hutlöst
21,01 Lilla killen berättar för sin far om Dammikas bröst
21,03 Nicklas berättar sämsta historien NÅGONSIN
21,05 Ännu dåligt av Nicklas
21,06 Henke snyter sig, mums!
21,06 "Elefanten har doppat korven i brödet" /Dammika
21,13 Dammika är IBIZA 2001
21,19 Sulta pistaller /Ronny
21,48 Fredrik: "jag måste hem och mata mina möss!"
Fredrik: Jag firar bara påsk pga godsitet, gotistet.. äsch ni fattar!
03,51 Sista kortet togs på dansgolvet
10,40 Ron, Hanky och Nicke lämnar hytten
13,12 Sussi är full och Dammika är klantig
13,17 Henke är en dålig inkastare
13,24 Henrik drar på klännignen!!
13,26 Henke går inte till grannen och bjuder ut sig i klänningen...
13,47 Sussi sprang in i korridoren och trodde det var hissen!! (precis som Ron gjorde tidigare!!)
15,59 Köttbullar och mos
16,00 Ronny suger av kniven och tappar tråden
16,22 Sussi mimar till Greatest love of all
16,14 Nicklas borde börja festa nu!
Nicklas: "städerskan tvättade mina byxfickor"
Henke pillar i minnen, letar efter sina borttappade nycklar..
Sussi: Åh, vad heter hon?! Inte Agneta Sjödin utan den andra... LOTTA ENGBERG!
Ronny: Vi som ser vad vi pratar om, vi förstår
"När var igår?" /Ronny
Dusan, ska du sussa? /Fredrik till Sussi
Jag ska äta öl och dricka mat /Ronny
Äre lördag idag? Vare fredag igår då? /Sussi
Ron: Va fan! Man kan ju inte vara full 19,30 på en lördag!
21,05 Fredrik ska bajsa i duschen, sen kör vi!
21,32 Ronny är känd för att inte somna när han ska ut eller gå ut när han ska somna
21,56 Man skulle kunna somna och inte går ut
21,55 Sussi borde sova, kallar Hanky-Panky för Nicke
21,57 ÄGG??
21,52 Ronny har däckat i tröjan
Elin "Jag känner mig lite vit!" Ronny svarar då "det heter african american"
18,00 Städerskan kommer in"jag vill städa" Elins replik: "ok, nu eller på en gång?"
Nicklas visar kort på Hanky och Sussi och säger "det var ju fint på dig iaf Sussi"'
"Den är rätt lång va?" /Sussi till Nicklas SVAR: Ja
Sussi pekar med pennan i sin vidöppna munoch säger: "vi var borta säkert en timme!"
OBS!!
Elin är 159,5 m lång!
Nickas visar kort på Dammika och säger "här syns din storhet"
Dammika blir sur och säger: "vaddå, tycker du att jag är tjock?"
Sussi till Hanky: Vilka små ögon du har, du är så trött att du inte kan få upp den
23,14 Ron: "jag går alltid ut när jag inte är inne!"
Henke: "dom viskade i Ronnys säng för att vi inte skulle höras.."
Henrik sover..
Päj TäVä /Henke
"Där ligger du och tänker på nåt svettigt.." /Nicklas
Momsen på bacardi, är det 12% /Elin
Nicklas bild sitter i hytt 5322
Elin: "Ligger Amsterdam i Tyskland?"
Sussi: "det kliar som faan" Ronnys svar: "det kan du va!"
Dammen rapar så det stinker..
dammika har två lägen, antingen sur eller sover
Ronny har sått hela natten och ska nu gå och skörda
Blir man trött efter maten så har man ätit för mycket
Sussi kallar Hanky för mintumannen
23,30 När jag druckit en öl så är det ett öga som rör sig, när jag druckit två så är det det tredje som rör sig
Sluta ha så kul när ni bajsar! Ronny blir avundsjuk!
EKO! -eeekooo
Har man stor näsa så har man stora tår /Nicklas
Inget konstigt @lls (@=lång betoning)
Vilken tur att vi inte hade med oss papperet på toan! /Sussi
Men vad torkade ni er med då? /Ron
Sussi: "snorfingret såklart!"
23,37 Elin berättar att det finns isglass man kan göra i frysen! Vit, rosa och brun
Sussi jobbar i morgon.. mohaha
Fredrik kan inte gå in på Wikipedia, han har ingen dörr.
00,32 Oooooh, mellanrum!
Nej Sussi! Dom sjunger på Engelska!!
Nej Fred, Kom, kom, kom, det blir som, som, som.. det är Svenska! Jag lovar!


Sen tar jag inget ansvar för stavfel heller, jag har så himla litet tangentbord :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback