Girls night out (eller in)

Morgondagen längtar jag oerhört efter!! Min goda underbara vän Helena från sthlm (från början härifrån) kommer hem! Inte nog med det kommer min vapendragare genom vått och torrt Dammika, fina fina "tjejen med dom fina ögonen" Sophie, bästaste Ida och nyaste tjejen i umgängeskretsen LovElin hem till mig på lite käk och tjejsnack!!

Helena:




Ida:




Sophie:




Elin:




Dammika:




Det kommer bjudas på lax i smaskig sås med massa goda kryddor, hasselbackspotatis och sallad till varmrätt. Efterrättern kommer bestå av pannacotta i konstig frukt.. AAhhhh!! Kommer inte ihåg vad frukten heter just nu!! Den är röd och har stora blad på sig, när man delar den så är frukköttet vitt med svarta prickar i... nån som vet??
Äsch, jag kommer på det snart!

Sen får vi se vad som händer under kvällen, kanske att vi tar en kik på 1 1/2.. kanske, bara kanske =)
Känner på mig att vi har så mycket att prata om så vi kanske skiter i det? Ja men vi håller det öppet! Tänkte att jag skulle bjuda på en liten fördrink också men det är stopp i huvudet på mig.. kommer inte på nån god.. kanske mojito? Dom har ju nån ny flaska på systemet där mojiton är fördigblandad, bara i med massa is och.. vad är det för nåt mer? Nåt grönt? Men guud vad är det med mitt huvud idag!? Äsch, klockan är 23 nu och jag har jobbat sen 9 i morse så jag skyller på det :P

Jahapps, idag är det valborg också. Undra om jag är den enda som inte kommer ha ont  huvudet i morrn? Tur är väl det för jag har massor som måste göras! Det ska städas och fixas hemma, jag måste åka och handla det som fattas till maten.. ja och sen tänkte jag färga håret och hinna med ett lååångt bad =)

Nä nu ska jag hoppa i säng!

Kram /S 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback