Jobb, brandsläckare och Cuda (?) åkning på stan

Först jobbade jag ju torsdag till fredag och kom hem fredag vid 18,30 tror jag, tack Fred för skjutsen! Sen satt jag mig på balkongen med ett glas vin och bara njöt av tystnaden.. La mig i badkaret och myste för att lite senare bli upphämtad av Thereses kompis Victor i hans tjusiga Cuda (tror att det stod så bak på bilen). Åkte runt i den tills nåt gick sönder (avgasröret kanske?) Det lät då illa iaf :) Han släppte av oss på fest men kom sen dit själv så problemet var enkelt fixat. Drog ut en sväng på puben och det var precis lika roligt som vanligt... Inte alltså! Nejdå, jag hade faktiskt ganska skoj.. lite skoj iaf!

Har glömt att skriva att jag råkat köpa en brandsläckare också! Kom en jättetrevlig kille hem till mig och lurade på mig den... gud vad jag är lättlurad! Jaja, jag har 14 dagars ångerrätt som tur är! :)

Här kommer lite kort från Thereses 20 årsfest när grabbarna grus klädde upp sig i mina fina klänningar:










Vilka snyggingar va?


Min lördagskväll spenderas på jobbet!

Kram på er /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback