Nu så!

Gud vad skönt! Nu är jag på banan igen... Shit, jag brukar väl aldrig må dåligt.. men men, det var väl min tur då :)

Jaja, tänkte dra en lite kort resumé av min helg:
Torsdag gick tåget ner till min underbara vän Helena och som tur var så mötte hon upp mig på perrongen... sen gick vi till ett fik i närheten där snygga Alex och hennes Jason satt och sörplade på en varsin kaffe.

Efter det åkte vi hem till Helena för att slänga av min resväska och kissa lite, sen drog vi ut till "jakan" som stockholmarna kallar det för... Jakobsberg :) Där jobbar Ronny iaf så vi mötte upp honom lite snabbt och tjattrade lite med honom. Jag köpte ett par jätteläckra skor (kunde inte hålla mig). Sen åkte vi hem till Helena igen och dit kom Lenita.. Efter det drog vi till stan till nåt ställe som jag inte kommer ihåg vad det hette..




Men det var såå tokmycket folk så vi gick till... Willys? Kellys? Jaja, där var Ronny och hans polare iaf..



Packad Ron? :)

Sen blev jag lite onykter så jag kommer inte ihåg så mycket... Jaja iaf så kom snälla och underbara Fred och hämtade mig för jag hittar ju inte så bra i storstan och han körde mig till Helena för att hämta väska och alla mina saker. Sen åkte vi till midsommarkransen och nu var det ju snart dags för kryssningen!!

Vi åkte in till stan till nåt hak för att ta en liten fördrink, Hanky tog en Irish:



Sen åkte vi tillslut till båten men blev avlämnade på heeelt fel ställe så Ronnys snälla pappa kom och hämtade oss och det var tur det för vi var jättelångt bort! Där iaf tog vi en till liten fördrink



Praktiskt att ha Ronny med för vi fick gå före i kön in i ett rum och där babblades det massor och spexades av Nicklas:



Sen fick vi gå på båten innan alla andra, skönt!

snabbt ombyte sen dags för buffé:



 









Ja.. här var alla med i matchen iaf :)

Efter buffén var det förkrök i hytt nr.. Ronny? har du kvar numret på handen?



När vi kom till hytten fick alla en varsin liten "partybag" som innehöll lite smått och gott.. bl a hemliga uppdrag, vett och etikett på båten, kondom och "sugrörsbrillor"...

Sen dansade vi och hade kul hela natten och nu vet jag inte i vilken ordning alla bilder är tagna i så jag lägger bara upp dom


















Frukost kl 5 på morron...

Det var sista kortet som blev taget på fredagen iaf men sen körde vi ju igång på lördag morgon igen





Hanky-Panky var lite sugen så han drog på sig min klänning och smet in i grannhytten för att ev få doppa lite:




Massor har hänt på båten... Men det som händer på båten stays on the servett!

Jaja, festen fortsatte i Midsommarkransen och här var alla rätt slitna men på bra humör



Gynekologen?


Vi gick till Engelen? Stavas det så? Och dansade men det var inte alls skoj.. Konstiga människor där och vid den här tidpunkten var alla väääldigt trötta och hade ont i fötterna efter all dans och högklackade skor så vi var nog hemma vid 3.30 tror jag... Sen ringde klockan 7,30 för jag var tvungen att åka hem och jobba! Så jag väckte alla stackars trötta människor som sov där med snabeldraken och sen drog vi hemåt i väldans fart. Stannade i Enköping för att köpa frukost och där mådde Fred så dåligt så han gjorde en kastspya och fyllde sen på magsäcken med en monstermacka :)

Jag har haft en otroligt rolig helg och jag är väldigt glad att jag får kalla dom här underbara människorna mina vänner. Med er som vänner behöver man inget annat! Ser fram emot nästa resa, vi skulle ha kul om vi så åkte till en soptipp :)


Kram på er alla!! /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback