Cirkus Skratt? Eller Cirkus tråååkigt?

Ja ni.. cirkusen var ju kanske inte riktigt vad jag hade räknat med.. när jag gick på cirkus sist (mitten av 90-talet kanske) så hade dom massa djur, ex elefanter och kameler och sånt som hade show och det var ju det som var det roliga med cirkus. Det där med clowner och skit har jag aldrig förstått mig på.. tycker dom är lite småäckliga faktiskt. Passar bättre i en skräckfilm än på cirkus =)

Iaf så var jag, Alex och Therese där




Lite spännande var det emellanåt




Så spännande att Alex måste bita på naglarna




Åh titta! Äntligen en häst iaf..




Köpte ett blinkade svärd som jag råkade tappa under golvet... men Therese (smidig som hon är) trixade fram det igen!




Spända innan showen börjat



Sen var det nå kopiöst varmt där inne! Svetten rann på oss alla tre och när man kollade i pausen på vissa så hade dom gigantiska svettfläckar över hela ryggarna.. och jag förstår dom, det var säkert 35 grader där inne. Sjukt varmt!

Men kul att göra nåt iaf!


När Alex somnade på kvällen så blev jag sugen att kika på film och kom på att jag hade The last song på datorn (vet inte hur den har kommit dit..) och den var verkligen värd att se! Jag bölade (såklart) och skrattade och log.. och bölade igen.. nej men bra var den!




Men nåt som irriterar mig är att hon är så ful i mun, alltså inte att hon svär men det är nå konstigt med hennes läppar och tänder. Tänk på det om ni ser filmen!


Till det käkade jag en mumsig fruktsallad.. och så låg jag i sängen, sköönt!





Nu ska jag sova för i morrn blir det lek hela dagen med min prins, undra sa flundra vad vi ska hitta på för skoj. Äsch det blir ett äventyr som vanligt!


Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback