Dagis, möte, lek, tvätt och tapetsering.. pju!

Ja idag har vi verkligen hunnit med mycket! Alex var på dagis, jag var på möte.. sen åkte vi och tvättade alla våra smutsiga kläder och sängkläder och lekte lite i olika lekparker runt om i stan.. sen lekte vi lite med mormor och morfar.. och en fikasväng hos gammelmormor. Sen kom vi hem och då drog vi igång med lite tapetsering i mitt sovrum.. bara en liten vägg.. pju! Vad vi har varit produktiva idag! inte konstigt att han totaldäckade efter badet ikväll, sa bara gonatt så somnade han på 2 sekunder. Här kommer lite bilder från dagen!




Detta är min kille det.. snygg va?




Leker i en park




Usch, jag mår illa av denna.. huvva!




Lite kort i rocken älskling!




Men här räckte du till!




Mc Donalds var också ett stopp på våran lekresa




Min lilla kille har blivit så stor..




Sötnos!




Så avslutade vi lekdagen med en glass i solen, perfekt dag!


Nu ska jag också slänga mig i badet så jag är ren och fräsch när jag lägger mig i nytvättade sängkläder.. mys!

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback