Handbollsträning på 2 timmar

.. efter kanske 7 års uppehåll.. men det gick väl bra! Flåset finns ju absolut inte men det hade jag inte räknat med heller.. eller å andra sidan så har jag aldrig haft nå flås =) Men shit vad det var roligt!! Så nu i helgen blir det cup. Börjar på fredag kväll med en match så kör vi 2 på lördagen och så får vi se om vi får vara med och spela nå slutspel.. jag vet inte riktigt hur dom lagt upp det, om det finns nå B-slutspel. Vi får se!


Haft en riktigt toppenhelg också.. ;)


Så nu ser jag verkligen fram emot i helgen, på lördagkväll blir det lite bastu och mys sen middag med alla i laget på 1 1/2. Kul kul!!

Så nu måste jag hoppa in i duschen!

Så här trött är jag




Så nu blire dusch å sen gonatt!!

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback