So far...

Ja än så länge har vi hunnit med disken, pusslat pippipussel, kört med Mac och Blixten.. och klockan är inte ens 16! Nu ska jag börja med maten medans Alex vilar lite till en film.. ikväll bjuds det på kött, potatis, majskolv och bearnaisesås, på balkongen såklart! Mamma kommer dricka lite coca cola och Alex en festis. Riktig mysmåndag med andra ord! Vi brukar alltid ha en mysmåndag när han varit hos sin pappa över helgen, då har jag saknat honom så mycket att det alltid blir lite speciellt.. en lite guldkant på vardagen lyfter upp det liksom! Vem har sagt att måndagar måste vara tråkiga? Lika som söndagar? Söndagar är min absolut bästa dag i veckan, jag älskar söndagar!

Jo jag har fått hem en till film som jag kan se ikväll om jag orkar,
Date Night heter den, nån som sett?



Brukar ha lite svårt för Steve Carell.. men jag ska försöka ha överseende med det, den kanske är skitbra! Så nu ska jag sätta på potatisen så det blir mat nångång!

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback