Somnar snart..

Har lite tråkigt så jag lägger upp en liten lista jag hittat..

1. Hur gammal är du om fem år? 30! Oj, oj..

2.Vem var den sista du träffade? Thaikvinnan på stan

3. Hur lång är du? 173 cm 

4. Vilken var den senaste film du sett? Leap Year eller vad den nu hette

5. Vem ringde du senast? Syster Therese

6. Hur löd ditt senaste sms? "Hej Kakan, jag vet att jag skulle ringa dig nu men jag är lite bakis så jag hör av mig senare, puss"

7. Om du fick en önskan uppfylld, vad skulle du önska då? Att alla ska få vara friska och mätta

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vad det gäller.. men jag skickar mycket sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Förlovade sen 30(nåt) år tillbaka

10. När såg du senast din mamma? Igår kväll

11. Vilken ögonfärg har du?
Grön/blå/grå

12. När vaknade du idag? 11 kanske

13. Har du någon gång hittat en katt? Näpp

14. Vilken är din favoritplats? Olshyttan

15. Vilken plats föredrar du minst? IKEA en regnig dag mitt i sommarn

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag är då lyckligt gift, bor i ett hus lite utanför stan.. har tre barn

17. Vad skrämde dig som barn? Ja.. jag är nog räddare idag än vad jag var som barn tror jag =)

18. Vem fick dig att skratta senast? Säkert Therese

19. Vad är det värsta du gjort mot någon annan? Usch, det vill jag inte skriva

20. Äger du ett vapen? Haha, nej vet du vad!

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Jag sover i trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen? 3

23. Hur många landskap har du bott i? Dalarna är vårat landskap, siljan.. lalala! 1 landskap

24. Har du någon gång spytt på någon?? Självklart! Det har väl alla gjort nån gång

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor och skor, men jag kan vara barfota också, brukar dock ofta frysa om fötterna

26. Är du social? Både och. Ibland jättesocial men det händer också att jag vill vara helt själv

27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerrys Choklad (kommer inte ihåg vad den heter)

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa mig en bil (liten, billig) och sen åka på en veckas charter.. så spara resten

29. Favoritmat? Fisk.. eller nej! En grillad köttbit med potatis i folie.. åh vad gott! Med lite smaskigt rött vin till.. och majskolv.. sen grillad banan med choklad i.. åh vad gott!!

30. Tycker du om kaffe? Smaskens

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe (äter inte frukost)

32. Sover du på någon särskild sida?
Höger men det är inte livsviktigt

33. Kan du spela poker?
Japp, är ganska bra på det faktiskt

34. Tycker du om att mysa? Åh gud ja!

35. Är du en beroendemänniska?
Jo, det tror jag

36. Blir du lätt kär?
För stunden kan jag bli kär i vem som helst, men det tar nog tid innan jag blir kär på riktigt

37. Vill du ha barn? Jag har barn och ja, jag vill ha fler (kanske.. eller?)

38. Hur får man dig på fall? Var dig själv, spela inga spel, försök inte imponera med massa skit.. jag gillar "ta mig som jag är", titta mig djupt i ögonen sådär lite för länge ni vet?, råka nudda vid mig ofta, le mot mig och ge mig komplimanger som du menar.. enkelt att få mig på fall va? Haha

39. Har du någonsin åkt ambulans?

40. Föredrar du havet eller en pool?
Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? Alexander, lägenheten och kläder.. och skor för tusan!!

42. Äger du dyra smycken? Tror inte det 

43. Har du någon gång testat narkotika? Herregud nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej!!!

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Thaimat *mums*

45. Drömresmål? Just nu bara en vecka i ett varmt land, annars skulle jag vilja resa runt i USA i några månader.. så vill jag se thailand också

46. Välj ett ärr på din kropp och berätta hur du fick det? Har ett på foten som jag fick när jag var och badade för kanske 15 år sen.. ja säg att jag var ca 10. Skrapade foten på stegen som hade rostat sönder så jag fick sy några stygn 

47. Vad har du för ringsignal? Synd att du är så.. nåt

48. Vad är din bästa och sämsta sida?
Bästa, jag är mångsidig och har lätt för att anpassa mig. Sämsta, lättirriterad ibland utan anledning (jag vet om det och jobbar på det)

49. tränar du något? Nä, går på power walks och joggar lite ibland.. med betoning på lite =)

50. Kan du byta olja på bilen? Haha, nej gud nej. Jag får inte ens upp huven

51. Har du fått fortkörningsböter? Nej

52. Vilken var den senaste bok du läste? Snabba Cash

53. Läser du dagstidningen?
Hos mamma och pappa eller hos mormor

54. Dansar du i bilen? Nje, jag sunger nog mest.. eller jo jag dansar också

55. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rockklassiker

56. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Oj, ingen aning verkligen.. bergis korsord om nu det räknas

57. När var du i kyrkan senast? Hjälp, jo på bröllop i gbg i maj tror jag det var

58. Är du nöjd med din kropp?
Japp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback