Året -09

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Nja massor..
2. Höll du några av dina nyårslöften? Har aldrig nyårslöften för jag vet att jag inte kan hålla dom
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, Daniel och Anna
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Höll mig i Sverige
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Bättre sommar (men det vill jag alltid ha)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Inget speciellt
8. Vad var din största framgång 2009? Nytt jobb
9. Största misstaget? Vet inte
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Bara lite feber och förkyld
11. Bästa köpet? Min mobil
12. Vad spenderade du mest pengar på? Oj, vet inte...
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Massor!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Bad Romance
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mestadels ledsnare tror jag...
16. Vad önskar du att du gjort mer? Njutit mer i vardagen, haft mer "Sussi tid"
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat
18. Hur tillbringade du julen? Med min familj.
19. Blev du kär i år? Inte mer än andra år
20. Favoritprogram på TV? Greys Anatomy
21. Bästa boken du läste i år? Vampyrböckerna, allihopa
22. Största musikaliska upptäckten? Lady Gaga
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja, fick som vanligt allt jag ville ha och lite till
25. Något du önskade dig men inte fick? nej, kommer inte ihåg
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag firade hemma med tårta.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Pengar, utomlandsresa m.m
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Gympaskor, jeans och tröja... Desto mer uppklädd till party! :)
29. Vad fick dig att må bra? Alexander
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Joel Kinnaman (Frank Wagner)
31. Vem saknade du? Helena
32. De bästa nya människorna du träffade? Vet inte, mina nya jobbarkompisar kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback