Familjemys med kvällsdopp

Jobbade fram till 15 idag och efter det åkte jag hem och skrev i den där tråkiga listan i förra inlägget... hade inget vettigt att skriva så då blev det så! Jaja, sen åkte jag hem till mamma och pappa för att lämna bilen. Måste bara tillägga att det har varit tok, tok, tokvarmt idag! Shit vad varmt det har varit! Ja iaf så undrade mamsen ifall vi skulle åka och ta ett kvällsdopp och det nappade jag på direkt såklart! Off we go! Till kärringtjärn.. här är lite gos med syster yster





Vi slängde ihop en smaskig skinksallad och jag tog en (tre) cider till maten, mumsigt!

Nu har jag kommit hem och för tillfället så sitter jag på balkongen, kommer antagligen sitta kvar här resten av kvällen eftersom att det är så fruktansvärt varmt inne! Detta är exakt vad jag ser just nu





Ett glas rött (gosa) och datorn. Kan livet bli bättre? Mår jag toppen nu? Nej och ja! eller jo, min prins skulle kunna ligga och sova i sitt rum just nu men han har det toppen hos papsen sin i stället. Dom ska göra en tripp till storstan och hälsa på lite och det blir nog uppskattat av lillprinsen! Sen hämtar jag honom på torsdag eftersom att jag jobbar fram tills dess.

Ikväll är finalen på fotbolls VM.. eller den har redan börjat! Jag hade lite sug på att gå till 1 1/2 och kika men fick inte med mig nån fotbollsintresserad! inte ens pappa vilje följa med! Fast att jag erbjöd mig att bjuda... :) Nähepps, eller det var kanske tur det, ganska skönt att bara vara hemma faktiskt. Var jättelängesen jag bara var hemma och inte gjorde nåt. Jag får lite lätt panik och blir lite stressad när jag blir ledig från både jobb och Aex så då vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. men just nu tycker jag det är jättesköt att vara heeeelt själv!

Jahapps, vilken kanal går matchen på då mån tro? Jag kikar live på datorn tror jag så slipper jag gå in.. jo så gör jag!

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback