Hemma nu

Eller nu, vi har väl varit hemma i snart ett dygn. Man skulle kunna tro att jag sovit ut nu.. men ICKE! Nä jag är exakt lika trött idag som jag var igår *gäsp* Alex vaknade väl strax efter 7 i morse och det är väl ok med tanke på att han somnade strax efter 19 igår kväll.. det är bara jag som är dum och inte lägger mig när han lägger sig. Fast att jag är så trött så jag somnar när jag lägger honom så kan jag bara inte sova! Dumt! Ikväll tänker jag lägga mig tidigt! Kanske.. jo men det måste jag. Om vi inte sover middag idag då.. åh vad skönt det skulle vara!

Här kommer dom två sista korten från semestern i Leksand. Frukostbilder på Alex





Så, just nu sitter alex och kollar på Ice Age 3 och jag ligger i soffan med datorn på magen.. undra om jag ska blunda i två minuter så jag orkar med dagen och allt vi ska göra.. jo jag ska nig vila ögonen lite!

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback