I´m alive!

Ja ni, nu händer det grejer! Var ett tag sen jag uppdaterade nu men jag har haft annat för mig faktiskt!

Det blir inte nå mycket text idag, är skittrött men jag slänger upp lite kort iaf tänkte jag.. börjar med ett på mig när jag badar med min nya fina badkudde jag fått av Ida:




Sen har vi varit i Furuvik (väldigt uppskattat) och kikat på djur och åkt karusell:












Det är jobbigt att gå på Furuvik tydligen =) Då somnar man såhär i bilen..
sen har Alex lite svårt att ligga still på nätterna, ofta hittar man honom såhär:




Idag har vi varit en sväng till blge, käkade lunch på McDonalds och Alex lekte i lekhörnan




Så nu på kvällskvisten smet vi över till Ida där det var fullt hus! Ida, Mats, Helena, Alexandra, Jason, Lovisa, Alexander och jag. Där spelade vi Wii, eller helst så ville Alex spela med Helena hela tiden (hon var tydligen bäst)




Ja det var väl det jag hade att bjuda på än så länge! Morgondagen vet jag inte alls vad som händer.. vi kanske åker en sväng till stugan och hälsar på mormor och morfar.. skulle vara himla kul om det kunde bli lite fint väder nu så man kan ta med sig lite pannkaka till beachen och sola och bada lite.. och leka med hajen såklart! Ja, vi får väl se! Nu är jag så trött så jag ska sova... 22,20 på en fredagskväll? Jajemensan! Det ska jag!

Gonatt!

Kramar /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback