Semestern började med mys i stugan och utgång på 1 1/2

Nu har jag änteligen semester, ni kan nu kalla mig "semesterfirarn" och jag är sååå nöjd med det! Hade en toppendag i går. Jag och Kristoffer gick på 1 1/2 och innan det hann vi med att spela lite finsk boccia i stugan.. vem vann? Jo men det gjorde väl jag va? flera gånger har jag för mig =) Sen skjutsade Therese in oss till stan










och släppte av oss i Sveaparken





Där vi träffade på lite mer tokigt folk. Ja sen drog vi iaf iväg till 1 1/2 där det var lika mycket folk som vanligt, drack lite drinkar, sjöng lite grease och hade skoj. Sen idag så gick jag och Kristoffer för att käka pizza.. vi har säkert kunna delat på en halv pizza, så lite åt vi.. Pizza och cola dagen efter är klockrent gott! Sen hem till mig där vi somnade i varsin del av soffan och sov i kanske 3 timmar. Skinnsoffa så tilläggas.. svettigt!




Inte lika pigg som igår =)


Jaha, nu har jag äntligen fått tillbaka min söta, söta, söta älskling! Så nu blir det bara mys heeeela långa helgen.. får se om det blir lite äventyr kanske eller vad vi nu hittar på!


Nu kikar han på film och om en stund blir det god natt!

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback