Vad har hänt med den gamla sussi?

What? Ni som känner mig och tänker.. hmm.. vad gör Sussi en söndagskväll ensam hemma i sin lägenhet? Jo hon kollar bergis på en bra kärlekskomedi och käkar godis.. NEJ!!!

Vet ni vad hon (jag) gör? Jag sitter heeelt för mig själv på balkongen och tittar på fotboll.. jo det är sant! Det är en sak att kika på fotboll om man är ett roligt gäng som kan gnälla på domaren och svepa några bärs men nu sitter jag här i min ensamhet och kikar.. nästan lite småpinsamt.. men men.. jag vill väl se då och då gör jag det för i mitt hus får man göra som man vill! Så det så!



Och så är det ju faktiskt VM-final.. om nu det skulle göra saken lättare.. jo men det gör det!

kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback