Veckan än så länge

Ja, den började i måndags (som alla veckor gör) med en påhälsning hos min goda vän sen länge och numera granne Ida Stam. Vi myste till det på hennes balkong och Soffan var också med. Exakt lika mysigt som alltid förutom att vi nog var lite trötta..












Gos och mys!

Sen ju hänt massa mer.. jag och Therese kollade på den sorgsnaste filmen jag någonsin sett... Remember me? Hette den så? Ja, iaf så såg Therese ut så här efteråt





*snyft* Usch vilken hemsk film!


Therese har också kört av vägen, eller min andra lillasyrra körde och dom åkte ner i diket.. Bilen var inte så fin efter det och Therese hade inget bälte så hon har ont i nacke och axel nu. Hon har varit på akuten och sen har hon varit röntgats och allt ser bra ut iaf! Så här låg bilen





Hoppas dom förstår vilken tur dom hade!


Gårdagen spenderades i Falun med hela familjen. Vi shoppade, käkade lunch och hade allmänt bra.. Pappa såkade spilla sin äckliga levergryta på sig och det tyckte vi andra var jätteroligt såklart!








Mohaha! Skadeglädje är den enda sanna glädjen =)


Får se om jag gör mina planer idag eller om det inte blir av.. spänningen är ooolidlig!


Kramar /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback