I kväll fick pizzerian laga kvällsmat

Vi har varit ute i stugan idag efter att jag var på möte i morse, solen sken som vanligt men Jesus vad mycket mygg det var!! Mitt på dagen i stekande solsken brukar det väl inte finnas nå mygg?? Ja jag vet inte men massor var det idag iaf och dom är verkligen hemska iår, dom är överallt, envisa som åsnor och suger stenhårt!

Sen åkte jag och Alex in till stan för vi var hungriga och då åkte vi till Blå Lagunen och delade på en pizza *smaskens*



Nu är vi hemma och tar det lugnt, det blev ingen middag för mig och Dammika ikväll, Alex stannar hos mig en natt till i stället.. sen i morrn blire jobb jobb jobb för mig.. kul.. på.. årets.. roligaste.. *snyft*.. . högtid... *snyftsnyft*...

Jaja, pengar blir det iaf och då kan jag och Alex åka bort i sommar för dom, det blir ju kul!

Blir nog en tidig kväll i kväll kan jag tro, både jag och A sitter och gäspar för fullt, men innan det ska vi båda bada för vi blev alldeles smutsiga när vi lekte på gården här hemma innan vi gick in.

Om vi inte hörs nå mer så vill jag önska glad midsommar på er! Här är ett gammalt kort på mig och Therese vid midsommarstången, kanske -04 eller -05 skulle jag tro.



Så avslutar jag med en riktig midsommarbild!



Äsch vad liten den var! Och suddig också...

KRAMAR!!! /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback