No more funckin´ misdommar!

Nä nu fåre vara slut på eländet! Undra om jag känner så endast för att jag jobbar hela midsommar? Jo men det är väl klart att det är. Men vad vill jag göra då? Vill jag sitta på ett traktorsläp och frysa med en hårig filt omkrimg min kropp? Vill jag få ont i rumpan pga att jag sitter på hårda höbalar eller råkade komma på sist så jag får sitta på betongen? Vill jag lyssna på konstig musik? Sitta bredvid nån som druckit förmycket och säger att han/hon älskar mig fast vi inte känner varandra? Vill jag dricka halvljummen, avslagen öl? Jo men visst! Det är väl klart att jag vill det! Det hör liksom till, precis som nubben hör till vissa högtider, vem tusan tycker det är gott med snaps egentligen? Ingen, om man nu inte är alkis då, det hör bara till... det ska bara vara så. Därför vill jag åka traktorsläp..

Jaja idag iaf har vi spenderat kvällen hemma hos fam Rooslien/Höök och blivit bjudna på massa god mat (som vanligt) som Dammn gjort *mums* Vi var ute så ungarna fick leka av sig lite och så blev det lite kort tagna, dom flesta är dock på mig men det får ni ha överseende med, eller vaddå förresten, det är fan min blogg och jag lägger upp vad jag vill. Så det så!
























Alex och Elin letade kottar och lade dom i hennes rosa skottkärra.. lättroade än sålänge =)

Jahapps nu ligger jag i sängen och ska snart sova, i morgon ska jag och Alex handla och leka lite i svea sen ut till stugan så ska Alex sova med mormor och morfar i natt för jag börjar jobba 15 i morgon.. Sista passet nu sen nästa vecka jobbar jag bara torsdag till fredag SKÖNT! Men vänta.. det är ju snart dags för semester juh! Herre Jesus vad skönt det ska bli!!

Nä nu skiter jag i det här, natti natti!!!

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback