Toppendag i solen!

Haft en jätteskön dag idag, sov till 9, fixade tävlingarna och förberedelserna inför midsommarfesten (som jag inte kan vara med på för att jag jobbar), hämta Alex 13,30 sen iväg och bada och sola och mysa! Alex älskar verkligen att bada och gräva i sanden. Här har han nyss tagit en micropaus men är nu på väg ner igen



Therese var också med och hon badade en gång.. tyvärr får hon klåda på hela kroppen när hon badar för hon är vattenallergisk! Stackars, stackars Therese.. hon älskar verkligen att bada och nu kan hon knapptm för det är så jobbigt efteråt :( Men men, hon solade iaf och blev brun



Jag solade också och ville bli brun. Fick ju färg på ryggen när jag var i Sthlm så nu var det framsidans tur

'

Lyckades få till ett kort på Alex under micropausen också, min söta söta sötnöt!



Jag älskar också att bada (när jag väl kommer i) Har på senare år blivit en riktig badkruka som hellre ligger och steker i solen.. men idag skulle jag i iaf!



Njuter för fulla muggar..




Sen åkte vi till stugan för att grilla ägghamburgare (hamburgare med stekt ägg på) Gottigott.. Jag hyrde sen film till mig och Alex, Horton till honom och nya Wallander till mig! Han ligger i soffan och kollar på sin film nu så ska jag kolla på min när han somnat. Jag älskar verkligen Svenska filmer i stil med Beck och Wallander och har stora förhoppningar på den här!

I morgon ska jag på möte kl 8,00 så Alex måste åka tidigare på dagis men jag kan ju hämta honom tidigare också.. Sen ska vi mysa och mysa och kanske åka och bada igen tills det blir kväll för då ska han hem till papsen för jag jobbar midsommar. Men jag skulle så himla gärna vilja gå ut och äta lite i morgon kväll, man får ju lön då också! Skulle vilja gå på 1 1/2 och käka lite gott och kanske ta en öl.. *mums* Vi får väl se om nån kan och vill!

Nej nu ska jag också kika lite på Horton, det är faktiskt en fin film =)

Kramar /S


Kommentarer
Postat av: Therese

Gud va mysigt vi hade :) hahaha klåda! Du kan du <3

2010-06-24 @ 21:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback