Här kommer en till uppdatering om sånt jag har gjort!

Jag och la familia var på maskerad i olshyttan så jag slänger upp lite bilder från det tänkte jag!

Min kära far var Ozzy, grymt bra tycker jag iaf! Kul kväll som avslutades med att jag och Therese åkte in på krogen har jag för mig? Hur kunde vi göra det som vi såg ut?? Herre gud!


Jag och Therese:




Jag och Ozzy:




Therese:




Jag:




Jag pussar Ozzy:




Ja kul var det iaf, fast roligast hade vi nog när vi gjorde oss klara för festen. Inte varje dag man får måla naglarna på sin pappa! Men det gör jag gärna om :)

Jag och tjejerna har varit till Stockholm också och varit modell för en dag och gjort den stan osäker. Hade lika kul som alltid naturligtvis :)


Karin visar senaste posen:

   


Elin och Linnéa:

'

Linnéas skitsnygga pumps:




Linnéa, jag och Dammika på nåt uteställe:





Dammika och Ronny:





Jag och systeryster




Jag och en rädd Ronny:




Så kul hade vi!!! Sen kommer lite kort från modellagenturen också, har inga på Karin för jag snor från facebook och hon tillhör del lilla procenten i världen som inte har det...


Här är fina Linnéa:




Fina Dammika:





Och jag:





Pju nu får det räcka för idag.. Får se om jag kanske ska bjuda på lite middag på fredag... ja jag tror det!

Sen ska jag åka på kryssning också! Den 2/4 åker båten och det ser jag fram emot otroligt mycket, ska bli sååå skönt att komma härifrån och ha kul heelt utan bekymmer. Längtar!


Ha det bra! Kram /Sussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback