Kanske ska börja blogga igen...

Gjorde ju några tråkiga listor för ett tag sen men innan det var det jääääääääättelängesen jag skrev ner nåt här! Finns väl inte en levande själv som är in och kikar nå längre men vad gör det, det kan vara terapi för mig själv :)

Jag och Roger har separerat, tänker inte gå in nå mer på det men så är det. Jag har flyttat. Så nog om det!

Allt är bra med Alexander, han är stora killen nu som går på dagis och tycker att det är jätteroligt...

Så här ser han ut nu för tiden:




Jag jobbar heltid och trivs jättebra med det, ska få nytt schema snart där vi jobbar dygn och det känns skönt. 7 pass i månaden blir det.. Blir perfekt!

Tänkte lägga ut lite bilder från lite olika event

Här är vi på semester hos kusin Tobbe i gbg:





Alex har blivit 2 (och passerat det med 6 månader):




Jag har fyllt 25 år och firade det med buller och bång i Stockholm där allt var en överraskning för mig! Började med att jag drack en massa mousserande vin i bilen ner (jag var sååå himla nervös) sen träffade vi på Helena inne i stan (blev så chockad att jag nästan började gråta) Vi skulle käka lunch på nåt ställe och så stod hon där inne och väntade! Mina vänner hade naturligtvis kontakt med henne hela tiden :) Sen åkte vi till lägenheten och duschade sen drog vi iväg i taxi till okänt ställe.... nu var jag så nervös så jag skakade!! Sen kommer vi fram till... Golden Hits!! Jag har alltid velat gå dit men det har inte blivit av (jag är lite av en smyg schlager älskare) eller inte så smyg kanske :)

Efter jättegod trerätters middag och underbart bra uppträdande av jättebra artister fick jag (Sussi Nilsson) gå upp på scenen... det var inget jag gillade kan jag säga.. där fick jag och 2? till dansa fågeldansen inför kanske 100 stackars människor som gått dit för att se riktiga artister uppträda! Men men kul var det och vi 3 som fyllde år den kvällen fick ett björn borg pannband! Skitkul var det iaf! Så här såg jag ut i pannbandet:




Här är dom underbara människorna som förgyllde min dag:




Sen träffade vi på Bagge så Helena och Dammika fick äran att posera med honom men jag kan inte hitta kortet!! Nån som har det, Helena?? Dammika?? Jaja what ever..

Sen har jag klippt mig också!! Jättekort :)

Ser ut så här nu för tiden:




Men nu har jag skrivit nog, ska försöka skriva lite då och då. Inte för att jag tror att nån är inne och läser men det är skönt att skriva.


Ha det bra!! Kram /Sussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback