Avesta.. Avesta.. Avesta..

Jahapps då är fredagskvällen över. Hade jättemysigt ute i stugan med grill, öl och massa skratt! Kimmen med fru och kusin med karl kom och förgyllde våran kväll. Åkte till Avesta vid 23-tiden för att gå in på Trapper och träffa Rejhan med vän. Kul! Satt på uteserveringen tills den stängde och pratade om det ena och det andra. Det var så mörkt inomhus men jag tog några kort iaf, tyvärr dålig kvalitet men det är ni ju vana med nu..



Rejhan, Therese och .... hmm... Fredrik? Var det så?

Här pussar Therese på Fredrik (?) men han ser inte så sugen ut, eller han ser plågad ut faktiskt!



Stackars mustachmannen..

Jag passade också på när det var pusskalas men jag hoppas att mitt offer inte var lika plågad som Fredrik



Hmm... inga kommentarer behövs va?

Vänta nu! Har jag berättat att jag skulle kissa i bilen på väg till Avesta? Haha, jag var så kissnödig men för att slippa stanna och krångla så fick jag för mig att kissa i bilen i en burk.. men det gick inte! Jag kunde inte kissa! Jag hade dragit ner strumpbyxorna och satt mig bekvämt men det kom inte en droppe... så Emma fick stanna bilen iaf och jag sprang ut och kissade.

Jaja efter krogen gick vi och köpte pizza sen skulle vi åka hem. Skjutsade hem en kille som vi känner från Hedemora och hans tjej till henne som bor i Avesta. När vi släppt av dom så hoppade bilen så konstigt.. Nej, soppatorsk!!! Fan fan fan.. jaja vi rullade av bilen från vägen och sen gick vi mot OK med dunken i högsta hugg



Sen frågade dom mig om inte jag kunde gå tillbaka till bilen för jag var inte snabb nog i mina klackar.. jaha tack då! Klart jag kan gå tillbaka till bilen. Fint sa dom och sprang sen iväg. Så jag gick till bilen och la mig i baksätet. Somnade som en stock! När dom kom tillbaka så fick vi inte upp tanklocket. Det gick bara inte!! Efter mycket om och men och brytande så fick Emma upp det! Men då hade vi ingen tratt i stället som vi kunde hälla i bensinen i.. men effektiva och smarta som vi tjejer är så slog Therese sönder en glasflaska och trollade med en pinne så det blev en tratt och Emma hällde i bensinen. Vad gjorde jag då kan man undra? Jo jag satt naturligtvis kvar i bilen, det regnade ju!



Så jag var väl hemma vid 4-4,30 kanske. När tror ni jag vaknade då? 9 kanske.. But why?? Jaja, jag kan sova lite middag idag. Ska nog ta mig en prommis tror jag. en liten solning kanske och sen hyra en film så kan jag sova efter det. Börjar inte jobba förrens 20 ikväll så jag har all tid i världen! Kanske ska ladda hem en film som jag kan se på jobbet ikväll.. undra vad det ska vara för film då. En kärlekskomedi är jag sugen på. jo så får det bli! Nä nu ska jag surfa runt lite sen är jag hungrig också. Kanske ska göra mig en tallrik gröt, och kaffe!!! Jag har känt att nåt saknas men inte vetat vad men nu vet jag! Det är ju kaffe! Mm... vad det ska bli gott!

Kramar /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback