Biljard och snyftfilm

Igår gick jag och Therese iväg till biljarden och spelade en runda! Var ett bra tag sen jag var där och det var riktigt roligt! Men det räcker till att spela en runda.. Vem vann? Jo eftersom jag inte säger nåt om det så förstår ni väl?



Snygg stil?



Sen gick vi hem till mig för att kolla på film och bestämde oss för att se snyftaren "my sister keeper" Jag har sett den kanske 5 ggr och grinar lika mycket varje gång. Ni som inte sett den redan, gör det!



Så här ser man ut när man tittar på filmen.. *snyft*



Nej gud vad jobbigt!! Inatt laddade jag hem "It´s complicated" men den spar jag nog till ikväll tror jag. Vet ni vilken film jag menar?



Eller nej, jag tittar nog på den nu så får jag hitta nåt annat att titta på ikväll på jobbet.

Förresten så somnade vi efter 2 igår men jag vaknade 06,52 iaf... varför??? Hoppas filmen är dålig så jag somnar!

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback