Bröllop och böter

Ja ni vänner och fiender! Idag är det måndag och igår kom jag hem från den roliga trippen. Torsdagen har jag redan skrivit om så den skippar jag nu men fredagen var ganska skoj. Vi shoppade ännu mer sen myste vi i solen på en uteservering:



Mamsen och papsen



Sen träffade vi på våra resekamrater och åkte till lägenheten som vi skulle bo i. Vi ungdomar (Jag, Therese, Johan och Natalie) gick sen ut på Hard Rock och käkade och drack öl och spelade bowling. Skitkul var det att bowla, kanske för att jag vann... nej men det var roligt!

Lite kort från kvällen:







Natalie och Johan åkte hem innan jag och Therese åkte. Vi stannade kvar och dansade lite och hade skoj men sen drog vi också hem tidigt, trötta som vi var =)

Lördagen började med att jag och Therese tjuvåkte spårvagn och fick böter... 1200 spänn flög iväg, fan!

Jaja vi har lärt oss en läxa, f om nu är det bara TAXI som gäller!

Bröllopet var exakt lika fint som jag hade tänkt mig, en vacker brud och så kusin Tobbe som var finare än någonsin. Jag kände mig så stolt när han kom gående fram i kyrkan så tårarna sprutade! Det hade jag inte väntat mig men så blev det... Min kusinvitamin som jag tycker så mycket om. Stolt =)

Middagen efteråt smakade mycket bra och festen sen var skoj. Mycket bra allting helt enkelt.

Jag älskar att vara borta på äventyr men visst är det bra skönt att komma hem och få sova i sen egna säng... gud vad skönt det var!!

Nu ska jag mysa med Alex innan det är dags att slå ihop dom blå.

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback