Grattis Fredrik 26 år!

Idag fyller en av mina bästa vänner 26 år! Ja må han leva... lala



Så jag och Alex packar vårat pick och pack och går dit ikväll för att ge honom paket och gratta! Han har fest i morgon egenligen men jag kan inte komma då... måste jobba :(

På tal om Alex så är han ett riktigt pannkaksmonster, så här såg han ut häromdan när det nalkades pannkakor



Nöjd men kladdig :) Men som min mamma brukar säga: "Skitiga barn är friska barn" 
Kör med ett liknande motto hemma också: "Skitigt hemma betyder att jag har ett liv"
Ja men faktiskt, ett dammkorn i hörnet har väl ingen dött av? Sen gillar jag naturligtvis att komma hem till ett nystädat hem, men inget slår att lägga sig nybadad i nytvättade sängkläder.. mmm I like..

Nej vet ni vad, nu ska jag ta mig en liten gubblur och sen ska jag hämta lillkorven!

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback