Sommar i stugan!

Idag har varit en underbar dag! Vi vaknade vid 8-tiden, käkade låååång helgfrukost framför TV´n och bara myste. Gick sen ner till Sveaparken och lekte en timme och drog sen upp på stan för att kolla läget. Smet in på leksaksaffären (vi gör det ibland bara för att leka med leksakerna, utan att köpa nåt) och tog sen en vändra runt stan. Blev upplockade av Fred och Dammen med den fina bilen (en gammal amerikanare av nåt slag..) och åkte några vändor runt runt. Stannade vid Lappens och köpte årets andra glass



Rätt nöjd kille..


Sen drog vi hem för att hämta bilen och hämtade upp Therese, Emma och Kristoffer. Åkte till stugan för att hälsa på mormor och morfar och leka ute i det underbart fina sommarvädret som det har varit hela dagen idag. Sverige spelade hockeymatch mot... hmm.. ja jag vet faktiskt inte.. Men jag vet att Sverige förlorade på straffar iaf :) Alex hejade på Sverige och sprang runt med en Sverigeflagga och ropade "heja Sverige"



Medans jag satt och njöt av värmen..



Syns det att jag är glad för att sommaren är här?

Sen åkte vi hem till Dammen och Fred och grillade och hade mys. Spelade fotboll på gräsmattan och bara va.. helt underbart!

Nu ligger Alex och sover och jag är inte långt efter...

Kram på er! /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback