Sommaren är här!

I min värld så är nu våren över! Nu är äntligen sommaren här och har öppnat sin dörr på glänt =)
Idag så har jag och Alex varit på äventyr, hämtade honom på dagis kl: 13,00 sen åkte vi på stan och hälsade på systeryster som satt och fikade. tog sen en prommis över stan sen gick vi ner i sveaparken och lekte.. Alex älskar att kasta stenar i dammen där nere så det gjorde vi länge



Sen tog vi en till sväng på stan, köpte ett kinderägg och satte oss på en parkbänk och kollade på bilar... När vi tröttnade på det gick vi till andra sidan stan och köpte jordgubbar och satte oss på en ny bänk för att kolla på bilar, mycket uppskattat! Av både mamma och son =)

Hälsade sen på mormor och morfar och åkte efter nån timme hem för att laga makaroner och korv, herregud vad den ungen kan äta om maten passar! Han åt mer än vad jag gjorde och ville sen ha mer, shit vad jag kommer få torka bajs i morrn...

Slänger med ett kort på mig från hotellet i helgen



och ett på mig och alex när vi myser i sängen



Alex ser lite trätt ut och det var han också kan jag lova...

Jag håller tummarna för fint väder i morgon igen så jag kan hinna sola lite!

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback