Sur på mig själv!

Den här veckan har jag tillgång till sovmorron 2 dagar, idag och i morgon! Så jag var vaken länge igår och tänkte sova lääänge idag. La mig med ett leende på läpparna igår kväll och vad tror ni händer? Jo jag vaknar kl:7 och kan inte somna om!! Va?! Varför? Sovmorgon för mig är en lyx utan dess like, händer nästan aldrig att jag får det och så kan jag inte sova ändå. Skit!



Jag vill sova mera!

Annars då? Jo, jag lämnade lillprinsen på dagis igår så hämtade Roger honom så jag var heelt allena igår! Städade, diskade och plockade hemma sen var jag ut på 1,5 timmes prommis på eftermiddagen och hade myskväll för mig själv på kvällskvisten. Idag är jag också helt ensam och ledig och hade mer än gärna åkt och shoppat lite men! Lönen kommer inte förrens på torsdag så då tänkte jag åka till IKEA på fredag. Skulle behöva hyllor till sovrummet, lite myspyssel att sätta på dom. Sen det viktigaste av allt!! Skor och sommarkläder! =)

Den här veckan jobbar jag onsdag och lördag, skönt att man har ett heltidsjobb men bara jobbar ca:7 pass i månaden!

Fick en inbjudan av min goda vän Sophie att komma till henne i helgen för det är Avestakarnevalen (heter det så?) och partaja lite. Jag börjar ju kl: 15,00 på lördag så om festen än på fredag så kommer jag mer än gärna. Läste lite på internet om det och tydligen så ska dom ha öltält och grejer och en av dom som kommer och gästar än Anders Bagge! Han träffade ju jag på min 25-årsdag i Sthlm på Golden Hits. Kommer ni ihåg? Finns ett kort med Dammen, Helena och Bagge om ni kollar lite längre ner.

Hmm... undra om man ska dra sig ut på en prommis såhär innan frukost? Kaffet är drucket och nu kryper det lite i benen.. jo så får det nog bli!

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback