20 snabba

1. Hur många resväskor äger du?

Ingen, snor alltid pappas :P

 

2. Skulle du hellre ta bilden än vara med på den?

Beror på, men linslus som jag är vill jag nog helst vara med på den

 

3. Har någon någonsin kallat dig lat?

Ja visst! Det är jag nog emellanåt också

 

4. när var senast någon stötte på dig?

När jag var utklädd till Marilyn Monroe

 

5. Vad åt du till middag senast?

Gjorde fiskgratäng igår som jag slevade i mig

 

6. Använder du huvtröjor?

Väldigt väldigt sällan, men skönt är det

 

7. Vem var den senaste som messade dig?


Min affärsmiddagsdate

 

8. vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?

Kärlekstunneln 
 

9. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?

Kupolen, det är väl ganska stort

 

10. Hur många syskon har du?

En syster, världens bästa Therese!

 

11. Hur många stolar står kring ditt köksbord?

4

 

12. har du en stationär dator eller en laptop?

Laptop
 

13. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?

Ja jag vill tatuera mig, kan inte bestämma mig vad jag vill ha bara

 

14. vad har du med dig in på bion?

Popcorn och nåt att dricka.. och sällskap

 

15. gillar du att flyga?

Japp


16. bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

Nä.. inte direkt

 

17. hur gammal blir du din nästa födelsedag?

27

 

18. tycker du om att krama folk?

Japp

 

19.Vad är du allergisk emot?

Inget alls

 

20. gillar du din boendesituation?

Nja, för tillfället så funkar det men jag drömmer om hus


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Anmäl dig till dagens blogg :)

Postat av: Jessica

Hej! :)

Vill bara berätta att jag gör designer för en donation på 50 kr styck från och med idag och hela november och december ut.

Designen bestämmer du tillsammans med mig hur den ska se ut, eller om vill ge mig fria händer går det bra.



Vill du veta mer, eller beställa en design går det bra att kontakta mig på min mail: [email protected]



Ha en fortsatt bra dag!

2010-11-11 @ 10:21:21
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback