Bingolotto!

Jag ska bara slänga mig i badet och mysa lite.. sen drar jag ut till stugan och slår bort kakel för att förhopningsvis få ett lite finare kök där ute. Men!! Det var ju inte det jag skulle skriva om idag utan det var ju bingolotto! Jag är såå sugen på att spela bingo! "Bertil 12" ååhh.. undra om syster och papsen vill spela med mig.. antagligen inte och om jag föreslår det så skrattar dom nog åt mig. En gång om året spelar jag faktiskt bingolotto och det är dagen innan julafton. På uppesittarkvällen. Det är tradition och jag blir skitsur om folk inte vill spela. Man SKA spela bingo på uppesittarkvällen! Då ska man också tjyvsmaka julskinkan på en limpsmörgås med Jonnys söt/starka senap.. dricka glögg.. nä äckligt.. men lite vin iaf :)

Hoppsan nu ringde Therese och berättade att vi ska grilla ikväll.. åh herregud så gott! Ok, då skippar vi bingon då ;)

Men jag är bra sugen!

Tjingaling!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback