Feber, kräka och emellan det fullt ös!

Dagen började tidigt idag med att Alex väckte mig vid 5 tiden.. han var då varm och hade feber. Skit också tänkte jag.. ville inte riktigt somna om så vi kikade på Björnbröder till klockan blev halv 7. Lyckades då somna om och sov till 10,15, skönt! Då var han som en ny människa! Dagen gick men han vägrade äta nåt.. vi var ute och lekte lite på eftermiddagen, åkte lite bob och byggde en snögubbe




Sen iaf när vi kom hem runt 15-tiden så käkade han lite hamburgare och så gick det bara en kvart så kräktes han upp allt... på soffan, golvet och mattan (och mamma).. jippi! Vi hoppar båda ner i badet och då säger han att han är hungrig på glass från "hemsöp".. jahapps! Svag för min lilla älskling som jag är och glad om han äter nåt så åker vi ner till hemköp i bara pyjamas och köper Blixten Mcqueen glass. Han sveper en i bilen och när vi kommer hem så äter han två mackor. Det verkar absolut itne vara nåt fel på honom men eftersom han spytt så får han såklart vara hemma från dagis i morrn.

Tyckte ju lite synd om honom och han hade lite tråkigt så han fick öppna en av sina julklappar idag... jag sa att tomten varit här medans vi var på hemköp och lämnat ett paket till honom. Det var en film (bortspolad) och han blev superglad! Nu ligger han och tittar på den och jag kan tänka mig att han kommer somna tidigt ikväll, min lilla "superhjälte" som han kallar sig själv =)

Förhoppningsvis somnar jag också tidigt ikväll, måste bara se "ensam mamma söker" först!

Kram /S


Kommentarer
Postat av: Helena

Han måste va världens lyckligaste unge som får börja öppna julklappar redan i november.



lyckost honom

2010-11-22 @ 18:07:14
Postat av: Helena

Han måste va världens lyckligaste unge som får börja öppna julklappar redan i november.



lyckost honom

2010-11-22 @ 18:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback