fredag!!

Hade en toppenmysig kväll igår! Världens bästa torsdag... somnade om i morse och vaknade 9,20 ;) Men idag är det fredag!! Vilket innebär att Alex kommer hem.. vi tar en prommis på stan (först en sväng ner i svea..) för att kika in på leksaksaffär´n och sen till Ali´s för att köpa kinderägg. Sen går vi ner för att kika om det kommer nåt tåg (vilket det oftast inte gör men det är spännande ändå) och sen hem.

Undra sa flundra vad vi ska äta i kväll.. jag är sugen på serranolindad kycklingfilé med ris och nån god sås till.. en limesås kanske.. gött! Ikväll blir det nån efterrätt också :) Såg att Toy story går på tv´n ikväll och den skulle nog Alex hemskt gärna vilja se men den börjar inte förrens 19,50 och håller på till 21,30.. då sover ju han som en klubbad säl stackarn!

På söndag ska vi på bio igen! Då blir det
Dumma mej (<---- klicka för att se trailer) som jag tror kan vara riktigt bra.



Hoppas att han inte skäms så mycket över sin mamma och vill sitta bredvid mig den här gången :) Jobbigt när dom börjar bli så stora att dom ska sitta själva.. iaf när dom är tre år!


Nu ska jag åka hem och plocka ihop lite innan det är dags att hämta plutten på dagis!

Förresten är det nån som vet om Vasahallen har stängt i morrn? Det är röd dag va?


Äntligen ska vi myyyyysa!!



Ha en underbar helg mina nära och kära!


Kramas /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback