Jul i mitt hus!

Jo tack jag vet att jag är för tidig! Men jag jobbar hela helgen och jag vill ha morgondagen till att bara mysa med min kära lilla son. Han var med och hjälpte sin mamma med att sätta upp stjärnorna och gardinerna, tack mitt gryn! Fast sen sket han fullständigt hur det såg ut.. men vad kan jag begära, han är ju bara tre.. "Blev det fint älskling?" frågade jag... "Vad mamma?" och då hade vi precis satt upp allt. Jája.



Idag gjorde jag en kyckling/thaigryta (barnvänlig) och den var uppskattad! Med jasminris till.. mums!

Den 18-de ska jag tydligen på 25/26 årskalas! Då två av mina tjejer fyller ganska nära varandra så ska dom slå ihop och firas samtidigt. Det ska bli riktigt kul! Hörde med mamsen om dom kunde vara barnis och det gick naturligtvis hur bra som helst! Längtar verkligen! (snart klar med ena presenten!!!)

Sophie skulle ha en guldglittrig klänning, blodröda läppar och svarta pumps (snyggt bruden!) Jag ska ha en svart paljettklänning med svarta pumps (kör nog också på blodröda läppar) och Helena tyckte att alla skulle klä ut sig till henne.. ;) Undra vad Ida ska ha? En rosaglittrig klänning med röda pumps kanske?

Just i detta nu sitter jag nybadad med massa ljus tända och käkar chilinötter (hemköps egna), dom är verkligen super heta! Mycket starkare än vad chilinötter brukar vara.. men gott är det!

Hoppsan nu börjar halv 8 hos mig!!

Kramas /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback