Klänningar till mina tjejer.. och mig själv ;)

När tjejerna (Helena och Sophie) har sin födelsedagsfest så ska det bli galej med fina kläder och skor. Har tagit fram lite exempel till oss!

Sophie











Helena











Ida









Sussi






Nå vad tycker ni tjejer? Det blir väl tjusigt va? Jag kan se Sophie framför mig ståendes med fyra glas champagne på en silverbricka... i andra handen har hon ett fat med hemmagjorda canapeér.. åh så gott!


Alex ligger och kollar på Toy story 3 för andra gången ikväll.. och jag ska nu kika på Robinson.

Kramas /S


Kommentarer
Postat av: Sol

Åh shit vad snygga vi kommer att vara, blir en farlig kväll! Jag längtar! Vad roligt med canapeér och lite plock, det blir nog så att jag står där med matbrickan och champagnebrickan!

2010-11-25 @ 22:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback