Lite tråkigt..

Matvanor:
Bästa maträtt?
Oj.. en grillad köttbit och grillade potatisar i folie.. till det ska det vara en kall öl eller ett glas gott vin och en grym kille som grillat maten
Bästa dryck? Olika till olika maträtter, rött vin, kall öl eller vatten
Hat dryck och maträtt? Lakritsshot och lever
Bästa alkoholdryck? En redbull/jäger med massa is
Använder du smör på smörgås? Japp
Smågodis eller ?färdiga påsar? godis? Smågodis
Favoritglass? Ben och Jerry´s choclate fudge brownie


Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
Olika. Inte så mycket nu för tiden, säg 500-1000 kr/mån (kläder och skor)
Har du mer skor än kläder? Nej, fast jag skulle nog kunna ha =)
Favoritplagg? Strumpbyxor och tunika/klänning
Hatplagg? Jeans som är låga i midjan.. usch!
Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du?
Jobbar
Vad vill du bli? Är rätt nöjd för tillfället faktiskt
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Japp
Är lönen viktigast? Nej men viktig

Boende:
Lägenhet eller hus?
Lägenhet men vill bo i hus så smånging om
Framtidsplaner med boende? Bor här så länge, flyttar till hus sen
Litet eller jätte stort? Lagom stort
Drömboende? I ett fint hus, renoverat efter våra önskningar
Landet eller mitt i stan? Inte mitt i stan men inte för långt bort
Mysigt eller sterilt? Mysigt men rent


Lite allt möjligt:
Har du barn?
Ja, världens bästa Alex!
Är otrohet okej? Öh, nej? Dum fråga
Älskar du någon? Oja! Världens bästa Alex <3
Betyder familjen mycket för dig? Ja, väldigt mycket
Är du lojal? ja
Tycker du om att dricka dig full? Ingen tycker väl om det men det händer väl alla
Hemmafest eller ?gå ut på krogen fest?? hemmafest.. fast jag vill alltid på krogen när jag blir onykter



Nämn något som gjorde dig glad igår: Igår? Jag var nog lite låg igår.. Men Alex gör mig alltid glad!
Vad gjorde du kl 08 i morse? Kikade på tv med prinsen
Vad gjorde du för 15 min sedan? Pratade med en snygging i telefon
Det sista du sa högt? "Vi hörs sen, puss å kram"
Det senaste någon sa till dig: "Vi hörs sen, puss å kram"
Vad har du druckit idag? Vatten
Vad var det senaste du åt? Naturgodis (äter nu)
Vad var det senaste du köpte? Dataspel till Alex
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun
Vad är det för väder hos dig nu? Mörkt och regnigt
Godaste glassmaken? Ben & Jerry´s.. igen ;)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nä, attraktion tror jag på
Sover du tungt? Både ja och nej
Drömmer du mardrömmar? Ibland
Trivs du med ditt jobb? Japp
Favoritklädsel? Strumpbyxor och klänning/tunika
Favoritlåt just nu? Lugna, mysiga låtar
Vad ser du om du tittar till höger? En vägg
Vad gör dig glad just nu? Just nu? Att det är desperata husfruar på tv´n (lättroad)
Vad ska du göra härnäst? Tror jag struntar i husfruarna och går och tar ett bad i stället.. kikar på fruarna på datorn sen
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Nöjd och harmonisk
Favoritgodis? Choklad i alla dess former, helst malteser
Kläder just nu? Strumpbyxor och en mörkblå klänning
Sommarplaner? Inga, såå långt kvar
Hur många kuddar sover du med? Har tre i sängen men använder bara en supertunn
Morgon eller nattmänniska? Inget av det, trött på morron och trött på kvällen
Vad är viktigast för dig? Alexander
Är du kittlig? Jo det är jag nog 
Snarkar du? Ibland, mest gnisslar tänder har jag hört..
Stjärntecken? Skorpion
Äckligaste insekten? Kackerlacka
Stökigt el välstädat? Jag är nog rätt stökig i perioder men jag gillar när det är välstädat, då mår jag bra!
Vad längtar du mest efter just nu? Det säger jag inte ;)



Det var det det!!


Förresten så har jag rökt tre cigg idag.. mår 1000 gånger bättre! Jag är nog inte redo iaf.. men jag ska inte röka så mycket :)

Jag vill kramas!!!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback