Middagsdate med Ida!

Jajemän i morrn har jag en date med Ida. Vi ska ut och äta middag och ta en öl.. möjligtvis två men inte sju! Jag ska jobba på söndagmorgon så absolut inte sju.. absolut ingen efterfest på nåt konstigt hotellrum (hur ofta har det hänt då??) och ingen fylla över huvud taget!

När vi ses jag och Ida händer det alltid nåt skoj för hon är så rolig! Nu har inte jag frågat henne om jag får lägga upp bilderna på henne men va fan, hon vet ju att om hon är kompis med mig så kan det hända att det kommer upp lite kort här ;)



I skuffen på väg till nån lada nånstans i skogen....




Getingjagare på balkongen




Gosa är aldrig fel ;)




Så här mysigt kan man ha det en helt vanlig sommarkväll!


Nu ska jag göra ett sista ryck på jobbet! Sen sova lite och när jag vaknar får ja alldeles strax gå hem!


Kramas så länge! /S


Kommentarer
Postat av: Ida

Vilka underbart vackra kort du letat fram på mej! :) Tack för igår kompis, de var kul att återse hotellet igen! Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback