Om mig..

Första anhalten på listan är Om mig så här är jag:

Mitt fullständiga namn är Susanne Elisabet Nilsson, jag är född i Falun vid 22-tiden den 29 oktober 1984. Jag vägde då ca: 4200 och var 50 (nånting) lång.

Jag gick på dagis på Bullerbyn, precis mittemot lägenheten jag då bodde i ihop med min mamma och pappa.

När jag var 6 år föddes min lillasyster och jag började på Gussarvsskolan. Det var samma år jag också bröt båda benen när jag åkte slalom för första gången. Fick då ha gips från tårna ända upp till ljumskarna i 6 veckor.

Vid 7 års ålder började jag spela handboll och gjorde det i många år framöver. Var med i dalalaget och var också tränare i X antal år.

Det gick sen några år innan nästa skada som inföll när jag gick på mellanstadiet. Jag snubblade när vi hoppade tresteg på skolgården och bröt armen på några ställen. Denna gången blev jag sövd och förd in på operation men läkarna lyckades dra tillbaka armen utan att skära i mig.

Nästa olycka är nog inte så långt ifrån armbrottet. Vi hade gymnastik i gussarvsskolans gymnastiksal och jag hoppade upp på en plint, som man riden på en häst ni vet? Ja iaf så gjorde det ont i kärleksgrottan och började blöda. För att hoppa över lite otrevliga detaljer så blev jag sövd även denna gång men efter några stygn så var jag som ny igen. (Måste tillägga att inget märks och jag kan få barn)

Sen har jag också brytit fingret på en handbollsträning vid ca: 16 års ålder.

När jag var 17 flyttade jag hemifrån in i en etta ihop med mitt X. Där bodde vi i några år tills jag blev gravid med mitt stora hjärta Alexander. Då flyttade vi till en trea.



21/9-07 är den största dagen i hela mitt liv. Då föddes min stora kärlek Alexander!



Jag har jobbat åt Hedemora kommun inom vården sen jag tog studenten, där jag läste ekonomi på gymnasiet. För ungefär tre år sedan fick jag fast jobb och i dags datum trivs jag otroligt mycket med mitt jobb.

Jag lever idag som singel sedan ett år tillbaka, har dejtat lite men inte hittat rätt än. Jag har min son Alexander på 3 år på halvtid och vi bor i en stor tvåa här i Hedemora.


Så! Det var lite om mig! Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst men det var en liten kort resumé iaf. I morgon ska jag skriva lite om min första kärlek.. spännande! ;)

Kramas /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback